niedziela, 29 sierpnia 2010

Wywiad z nową libero rumskiego TPS-u Pauliną Gajewską



PW.- Dlaczego zdecydowałaś się na grę w TPS-ie ?

PG.- Zdecydowałam się na grę w TPS-ie, ponieważ chciałam zmienić klub. Chciałam mieć możliwość rywalizacji na równym poziomie o to, żeby grać, a wiem, że trener pozwoli na to i też ze względu na trenera Skrobeckiego, którego znam. Wiem, że jest dobrym trenerem i to też w dużej mierze spowodowało, że chciałam tutaj przyjść.

PW.- Jakie są Twoje wrażenia po pierwszych kilkunastu treningach i obozie treningowym ?

PG.- Bardzo pozytywne. Treningi są ciężkie, są momenty, że na naprawdę jest bardzo ciężko, ale na pewno wyprocentuje to w przyszłości.

PW.- Wiadomo, że w Rumi zagrasz na pozycji libero wraz z Michaliną Jagodzińską. Jesteście na bardzo równym poziomie. Jak myślisz, która z Was będzie grać w podstawowym składzie ?

PG.- Nie wiadomo, to będzie zależało od treningów, od sparingów, od dyspozycji w danym tygodniu, lepszej formy- więc może się to zmieniać. Dobrze, że jesteśmy we dwie.

PW.- Czy podoba Ci się w Rumi ?

PG.- Bardzo mi się tu podoba :)

PW.- Dziękuje bardzo.

PG.- Również dziękuje.

Z Pauliną Gajewską rozmawiał Patryk Wyrwas.

Już w przyszłym tygodniu zapraszam na wywiady z Dorotą Pykosz- nową środkową TPS-u Rumia i Martą Solipiwko- nową atakującą.