piątek, 22 października 2010

Wywiad z Veroniką Hudimą.


PW.- Jakiego klubu jesteś wychowanką?

VH.- Cannes

PW.- Co osiągnęłaś w lidze francuskiej?

VH.- Najlepszym wynikiem było zdobycie Pucharu(pierwszego miejsca w tej lidze)
PW.- Dlaczego zdecydowałaś się na grę w Polsce? Kto polecił Ci grę w TPS-ie i czy wcześniej o tym klubie słyszałaś?

VH.- Nie, wcześniej nie słyszałam o TPS-ie. Chciałam grać za granicą i z agentem uznałam, że w Polsce byłoby super :)

PW.- Jak radzisz sobie w Naszym kraju? Co Cię z nim łączy, że tak dobrze znasz Nasz język?

VH.- Bardzo mi się tu podoba, podoba mi się Polska i polski język, a znam bo jest bardzo podobny do ukraińskiego i kiedy byłam mała miałam sąsiadów Polaków.

PW.- Mieszkasz w Rumi? Która z zawodniczek najbardziej pomaga Ci w zaklimatyzowaniu się w nowym miejscu?

VH.- Mieszkam w Rumi. Mamy taki super zespół, że każda. Jedna pomoże w jednym, a inna w drugim. Także wszystkie.

PW.- Znałaś wcześniej którąś z zawodniczek z którą obecnie trenujesz?

VH.- Nie.

PW.- Czym treningi w TPS-ie rożnia się od tych z poprzednich klubów? Są cięższe, czy raczej lżejsze?

VH.- W poprzednim klubie były cięższe, w Cannes porównywalne.

PW.- Czy któraś z zawodniczek jakoś specjalnie Ci zaimponowała swoją grą lub postawą na treningach?

VH.- Nasza kapitanka- Dorota daje dobry przykład.

PW.- Co porabiasz poza treningami? Pracujesz/ uczysz się?

VH.- Nie.

PW.- Jak długą przerwę miałaś w treningach? Robiłaś coś, aby utrzymać formę z poprzedniego sezonu?

VH.-Byłam w reprezentacji i zaraz po tym przyjechałam tutaj.

PW.- Czujesz się już w optymalnej formie ?

VH.- Nie.

PW.- Jaką role ogrywałaś w poprzednim klubie. Jak często grałaś w pierwszej "6"

VH.- Zawsze. Dobrze było :)

PW.- Kto polecił Ci grę w TPS-ie ? Jak nawiązałaś kontakt z trenerem Skrobeckim?

VH.- Poprzez agenta.

PW.- Jak podobają Ci się treningi pod okiem trenera Skrobeckiego?

VH.- Ciężko :) ale musimy pracować. Fajnie :)

PW.- Miałaś oferty z innych polskich klubów?

VH.- Nie.

PW.- A oferty z innych klubów(spoza Polski)

VH.- Tak. We Francji i na Cyprze.

PW.- Podoba Ci się miasto Rumia?

VH.- No tak, bardzo mi się tu podoba. Ogólnie podoba mi się trójmiasto :)

PW.- Jak myślisz. Jaką role szykuje dla Ciebie trener? Masz być liderką drużyny?

VH.- Każda z Nas musi być liderką. Będzie dobry zespół :) no zobaczymy. Mam nadzieję, że zrobię co w mojej mocy, żeby pomóc drużynie.

PW.- W Rumi będziesz grać na ataku, czy przyjęciu?

VH. Na przyjęciu :)


Z Veroniką Hudimą rozmawiał Patryk Wyrwas.