środa, 22 września 2010

Wywiad z Eweliną Mikołajewską.

PW.- Jakimi sukcesami możesz pochwalić się kibicom z Rumi ?

EM.- Zaczynałam grę w SMS-ie Sosnowiec. Grałam tam w reprezentacji Polski kadetek i juniorek. Z reprezentacją kadetek zdobyłam 2 srebrne medale.

PW.- Jak oceniasz turniej w Policach ?

EM.- Myślę, że zrobiłyśmy dużą prace. Wszystkie dziewczyny się starały, ale to dopiero początki wiec mam nadzieje, że będzie lepiej.

PW.- Jak myślisz? Na co stać TPS w przyszłym sezonie ?

E
M.- Mam nadzieje, że dobrze Nam pójdzie. Dziewczyny bardzo się starają. Mam nadzieje, że będzie to w środku tabeli.

PW.- Jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego sezonu ?
EM.- Na pewno chciałabym grać gdzieś. Chciałabym zostać gdzieś na pomorzu w jakimś klubie.

PW.- W prawdzie do pierwszego meczu w PlusLidze jeszcze trochę czasu, ale jakie są Twoje oczekiwania co do meczu z Bielskiem ?

EM.- Mecz na pewno będzie ciężki, będzie trzeba się spiąć, ale mamy nadzieje, że uda Nam się coś ugrać.

*Autoryzacja

Z Eweliną Mikołajewską rozmawiał Patryk Wyrwas.

Foto: Grzegorz Wronowski