sobota, 4 września 2010

Wywiad z Martą Solipiwko- nową atakującą TPS-u


PW.- Dlaczego wybrałaś TPS Rumia ?

MS.- Ponieważ ten klub złożył mi propozycje i tak się złożyło, że jestem w TPS-ie.

PW.- Zespół jest po pierwszych kilkunastu treningach i obozie treningowym. Jaka jest atmosfera w zespole?

MS.- Bardzo dobra. Na razie ciężko trenujemy, więc jesteśmy zmęczone, ale mimo wszystko staramy się współżyć ze sobą dobrze w zespole i myślę, że będziemy kontynuować dalej dobrą współprace.

PW.- Trener Skrobecki postawił za cel zespołu miejsce w pierwszej 8. Czy myślisz, że jest to cel do zrealizowania ?

MS.- Jeżeli trener Skrobecki postawił taki cel, to myślę, że jest jak najbardziej do zrealizowania, a my jesteśmy tu po to, żeby to zrobić. Będziemy się starać.

PW.- Żałujesz, że nie zagrasz już w barwach Muszynianki Muszyna ?

MS.- (śmiech) Nie, ja jakoś nigdy nie płacze nad rozlanym mlekiem. Grałam już w tylu klubach, że na prawdę kolejna zmiana nie ma jakiegoś wpływu na mnie. Jestem tutaj i z tego się ciesze :)

PW.- Dziękuje bardzo.

MS.- Dziękuje :)

Z Martą Solipiwko rozmawiał Patryk Wyrwas.
Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu wywiady z Eweliną Toborek, Justyną Ordak, Eweliną Mikołajewską i Jerzym Skrobeckim.